آبميوه گير پاناسونيك مدل Dj31

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

آبميوه گير پاناسونيك مدل Dj31

سوئيچ ايمني: ندارد

مخزن آب ميوه گيري: دارد

نوع آبميوه گيري: برقي

كاركرد: سه كاره

مخلوط كن: دارد

آسياب: دارد

مخزن تفاله: دارد

تنظيمات سرعت: دارد

سيستم ضد چكه: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
آبميوه گير پاناسونيك مدل Dj31

آبميوه گير پاناسونيك مدل Dj31 https://topfroosh.com/shop/آبميوه-گير-پاناسونيك-مدل-dj31/ https://topfroosh.com/shop/آبميوه-گير-پاناسونيك-مدل-dj31/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:07:21 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=919

سوئيچ ايمني: ندارد

مخزن آب ميوه گيري: دارد

نوع آبميوه گيري: برقي

كاركرد: سه كاره

مخلوط كن: دارد

آسياب: دارد

مخزن تفاله: دارد

تنظيمات سرعت: دارد

سيستم ضد چكه: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
آبميوه گير پاناسونيك مدل Dj31

 

معرفي آبميوه گير پاناسونيك مدل dj31

ابميوه ‌گيري پاناسونيك مدل  MJ-DJ31 يك دستگاه پر كارامد و با كيفيت است كه فقط به عنوان اب ميوه گيري استفاده نمي شود بلكه دو قابليت ديگر هم دارد. دو قطعه ديگر هم اگر به ان اضافه شود باعث مي شود كه به مخلوط كن و اسياب تبديل شود. آبميوه ‌گيري پاناسونيك مدل MJ-DJ31 داراي تيغه‌ها و فيلتر استيل ضد زنگ كه كار ابميوه گيري را خيلي خوب اتجام مي دهد. زاويه‌ي تيغه‌ها با طراحي ويژه پاناسونيك، راندمان دستگاه را به نحو چشمگيري بالا مي‌برد. همچنين تيغه و فيلترها قابل ‌شستو شو و خيلي راحت تميز مي‌شوند. تفاله‌ها به مخزن تفاله منتقل‌ شده و آبميوه‌ي طبيعي و سالم در جهت مخالف به ظرف مخصوص آبميوه منتقل مي‌ گردد. طراحي دستگاه طوري است كه چكه‌اي از دستگاه خارج نمي‌گيرد و محل استفاده را كثيف نمي‌كند.

دستگاه از دو سرعت بهره مي‌برد كه توسط يك پيچ تنظيم قابل‌انتخاب هستند. قرارگيري پارچ مخلوط‌كن با حجم بالا روي دستگاه، قابليت آن را افزايش داده و موادغذايي را به‌خوبي خرد و مخلوط مي‌كند. بخش ديگر اين دستگاه آسيابش است كه با قدرت تيغه‌ها مي‌تواند مواد بسياري مانند زعفران، انواع مغز آجيل و غيره را خرد كرده و به پودر تبديل كند. استفاده از پايه‌هاي ضد لغزش مانع از تكان و جابه‌جايي دستگاه حين فعاليت مي‌شود.اين محصولي عالي از كشور مالزي است كه براي استفاده هاي خانه طراحي شده است و با عملكرد 3 كاره شامل آبميوه گيري مخلوط كن و آسياب كن مي باشد. توان مصرفي دستگاه 240-270 وات بوده و حداكثر توان آن هشتصد وات است.

راهنماي استفاده بهينه از دستگاه آبميوه گير

 براي استفاده از دستگاه پس از قرار دادن تمامي قطعات در جاي خود با دو گيره اهرمي كه در دو طرف بدنه است قطعات را در جاي خود قفل كنيد وسپس شروع به استفاده از آبميوه گيري نماييد. بدنه دستگاه تركيبي زيبا از جنس استيل ضد زنگ و پلاستيك است. به خاطر دهانه بزرگ آبميوه گيري مي توان تكه هاي ميوه را به راحتي در آن قرار داده و با دسته فشاري آنها را به سمت تيغه تيز تمام فلزي فشرد. دستگاه مجهز به سيستم ايمني مدار قطع جريان مي باشد كه در صورت اضافه بار فعال مي گردد. فيلتر دستگاه از جنس استيل ضد زنگ بوده و بهتر است پس از هر بار استفاده تمامي قطعات را تميز نماييد. آبميوه گيري DJ31 پاناسونيك داراي يك پارچ دسته دار مدرج 1.5 ليتري پلاستيكي با درپوشي مخصوص مي باشد كه از ايجاد كف و حباب روي آبميوه جلوگيري مي كند.

 مخزن تفاله گير با قابليت جدايي از بدنه داراي ظرفيت خوبي به ميزان 2 ليتر است. دهانه خروجي آبميوه گيري قابليت چرخش 120 درجه در راستاي افقي را دارد بنابراين لازم نيست دستگاه را جابجا كنيد و تنها كافيست دهانه خروجي را بچرخانيد و پارچ آبميوه گيري را زير آن قرار دهيد، همچنين اين دهانه مجهز به سيستم ضد چكه است كه براي جلوگيري از چكه كردن آبميوه مي توانيد دهانه را به سمت بالا فشار دهيد. اگر مي خواهيد از پارچ مخلوط كن استفاده كنيد قطعات مربوط به آبميوه گيري را پس از باز كردن گيره هاي اهرمي از روي دستگاه برداشته و به جاي آن مخلوط كن با بدنه ي شيشه اي و تيغه هاي استيل ضد زنگ را قرار مي دهيد و بعد از قرار دادن مواد دلخواه درپوش مخصوص آن را مي گذاريد و دستگاه را روشن مي نماييد.

خصوصيات عمده اين مدل از ابميوه گيري پاناسونيك

اين درپوش بطور كاملا جذب روي پارچ قرار مي گيرد و همچنين از طريق سر شكرريزي كه روي آن موجود است مي توان در حين انجام كار شكر يا مواد ديگر را اضافه نمود و در صورتي كه قصد داشتيد از آسياب با محفظه شيشه اي استفاده كنيد مي توانيد آن را به راحتي نصب نماييد. يك دكمه چرخشي براي روشن كردن دستگاه روي بدنه تعبيه شده كه به صورت دو سرعته عمل مي كند.

سيم برق دستگاه را نيز مي توان پس از استفاده در محفظه اي كه در انجا ساخته شده جاسازي شده است. شركت پاناسونيك در زمينه انواع لوازم برقي و لوازم خانگي هميشه ساخت داشته و محصولات توليدي پاناسونيك كيفيت بسيار بالا به همراه ظاهري زيبا را دارا مي باشند. مخزن تفاله 2 ليتري جدا شونده مجهز به نازل متحرك با شعاع گردش 120 درجه و دندانه‌هاي طراحي شده براي رنده‌كردن و گرفتن آبميوه سايز دهانه است. ورودي اش 75 ميلي متر است.

طراحي و جنس بدنه آبميوه گير پاناسونيك

آبميوه گيري پاناسونيك MJ-DJ31 از ديگر از محصولات توليدي شركت Panasonic است كه در دسته بندي دستگاه هاي چند منظوره مي باشد. يطوريكه علاوه بر قابليت آبميوه‌ گيري‌ مجهز به پارچ مخلوط كن و قطعه ي آسياب كن نيز هست.  اين محصول پاناسونيك با تلفيقي از استيل و پلاستيك ساخته شده و داراي بدنه ي مستحكم و ظاهري ساده و زيباست. تيغه‌ ي برنده‌ي S‌ شكل آبميوه‌ گيري MJ-DJ31 از جنس تمام‌ فلزي ساخته شده است و مي‌تواند ميوه‌ ها را با قدرت در جاي خود ثابت نگه دارد تا عصاره‌ ي ميوه گرفته شود.

با چرخش سريع اين تيغه، تفاله‌ي ميوه با نيروي گريز از مركز از عصاره آن جدا مي‌شود و به مخزن تفاله‌گير 2 ليتري آبميوه‌ گيري منتقل مي‌شود.آبميوه گيري پاناسونيك MJ-DJ31 مجهز به يك موتور قدرتمند 800 واتي مي باشد كه  به‌ آساني مي توان از طريق آن تمامي ميوه ها را آبگيري كرد.

مزاياي ديگر آبميوه گير پاناسونيك dj31

 همچنين از اين دستگاه مي توان در دو درجه سرعت استفاده كرد كه از طريق درجه ي خرخشي قرار گرفته در كنار دستگاه قابل تنظيم است. يكي از مزاياي اين دستگاه قطر مناسب و بزرگ دهانه ورودي آن است. سايز دهانه ي ورودي اين محصول حدود 75 ميلي متر است كه با توجه به اين مساله مي تواند قطعات بزرگ ميوه نظير يك سيب كامل را از خود عبور دهد و ديگر نياز به خرد كردن آن نخواهد بود. لوله خروجي آبميوه‌ گيري MJ-DJ31 امكان چرخش 120 درجه‌اي را دارد و هركس بدون بلند شدن از جاي خود مي‌تواند براحتي ليوانش را پر كند. شركت هاي لوازم خانگي به طراحي و شكل ظاهري محصولات خود توجه خاص داشته  و به همين دليل سعي مي كنند مدل هاي متنوع را در طرح و شكل هاي مختلف توليد كنند و به بازار عرضه نمايند.

تا بتوانند نظر خريدان را به سمت خود جلب نمايند. آبميوه گيري يكي از وسايلي است كه در طرح و دكوراسيون آشپزخانه نقش به سزايي ايفا مي كند. به همين دليل بايستي ظاهري شيك و مدرن داشته باشد. در اين راستا شركت پاناسوينك در زمينه ساخت وسايل آشپزخانه تبحر زيادي دارد و به ظاهر و طراحي توليدات خود توجه ي ويژه و خاصي دارد. محصولات اين شركت از لحاظ كيفي از برندهاي برتر دنيا است و قيمت آن با توجه به ارزش كيفي آن مناسب مي باشد.

عملكرد هاي دستگاه به طور عمده

آبميوه گيري  چند كاره پاناسونيك  MJ-DJ31 از پرفروش ترين محصول كه به دليل فروش بالاي MJ قدرت زياد آن نيست بلكه MG-DJ31 در كاركردهاي متنوع و قيمت مناسب آن بايد جستجو كرد. عملكرد سه كاره پارج مخلوط كن با ظرفيت 1.5 ليتر گنحايش، تفاله دان 2 ليتري و دهانه عريض ورودي براي جلوگيري از چكه كردن از مهمترين ويژگي هاي آبميوه گيري MJ-DJ31 پاناسونيك است. اين مدل  ابميوه گيري كار كردش سه كاره و از جنس استيل و پلاستيك است. مخزن آبميوه گيري  گنجايش 1.5 ليتر آبميوه را دارد. مجهز به سيستم ضد چكه است و داراي پارچ مخلوط كن است. كه ظرفيت پارچ مخلوط كن آن 1.5 ليتر مي باشد. جنس پارچ مخلوط كن آبميوه گيري پاناسونيك MJ-DJ31 از شيشه است.

استفاده كننده گان از اين دستگاه آبميوه گيري هر چيزي را كه دوست داشته باشند به كمك مخزن آسياب كن آن مي توانند آسياب نمايند. مخزن تفاله گير مدل MJ-DJ31 ظرفيت 2 ليتر تفاله ميوه هاي آبگيري شده را دارد. تيغه هاي  قدرتمند آن از جنس استيل ضد زنگ ساخته شده است و از استحكام بالايي برخوردار است و با كار كردن با آن در دراز مدت زنگ نخواهد زد. داراي تنظيمات دو سرعته است. پايه هاي آن بدون لرزش  هستند تا با اطمينان خاطر و بدون نگراني بتوانند از آن استفاده كنند. سايز دهانه هاي آن 75 ميلي متر است و مجهز به سيستم ضد خش است. خريد آبميوه گيري پاناسونيك  MJ-DJ31 با قيمت مناسبي كه دارد براي گرفتن آب ميوه هاي پرتقال و غيره و همچنين خرد و آسياب كردن انواع مغزهاي بادام و گردو بهترين گزينه خواهد بود.

اطلاع يافتن از قيمت ها

جهت اگاهي از قيمت ابميوه گيري سه كاره پاناسونيك در اين مدل و خريد ان به سايت اينترنتي ما در تاپ فروش مراجعه فرماييد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
آبميوه گير پاناسونيك مدل Dj31

https://topfroosh.com/shop/آبميوه-گير-پاناسونيك-مدل-dj31/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.