۲ قتل و دستگيري ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در شهرستان باشت

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

۲ قتل و دستگيري ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در شهرستان باشت

دنياي 77 / كهگيلويه و بوراحمد فرماندهان پليس استان كهگيلويه و بويراحمد از دستگيري 13 عامل اصلي درگيري مسلحانه در شهر باشات در فوريه سال جاري خبر دادند و گفتند: دو نفر از مظنونان دستگير شده به جرم قتل اعتراف كردند. سردار “كيكبد مصطفاي” به اين خبر افزود: كشتار مسلحانه ميان دو طايفه به دليل …

۲ قتل و دستگيري ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در شهرستان باشت https://d77.ir/۲-قتل-و-دستگيري-۱۳-نفر-از-عاملان-نزاع-دس/ دنياي 77 Mon, 15 Mar 2021 01:06:20 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/۲-قتل-و-دستگيري-۱۳-نفر-از-عاملان-نزاع-دس/ دنياي 77 / كهگيلويه و بوراحمد فرماندهان پليس استان كهگيلويه و بويراحمد از دستگيري 13 عامل اصلي درگيري مسلحانه در شهر باشات در فوريه سال جاري خبر دادند و گفتند: دو نفر از مظنونان دستگير شده به جرم قتل اعتراف كردند. سردار “كيكبد مصطفاي” به اين خبر افزود: كشتار مسلحانه ميان دو طايفه به دليل …

در درگيري در باشات 13 نفر كشته و دستگير شده اند

دنياي 77 / كهگيلويه و بوراحمد فرماندهان پليس استان كهگيلويه و بويراحمد از دستگيري 13 عامل اصلي درگيري مسلحانه در شهر باشات در فوريه سال جاري خبر دادند و گفتند: دو نفر از مظنونان دستگير شده به جرم قتل اعتراف كردند.

سردار “كيكبد مصطفاي” به اين خبر افزود: كشتار مسلحانه ميان دو طايفه به دليل اختلاف مالكانه در يكي از روستاهاي شهر باشات در فوريه سال جاري باعث كشته شدن دو نفر و زخمي شدن 12 نفر شد. و امنيت عمومي در دستور كار افسران پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات جامع پليس و كار شبانه روزي ، 13 عامل اصلي درگيري هاي گسترده را شناسايي و طي چندين عمليات غافلگيرانه و اعتصابي دستگير كردند.
فرماندهان پليس استان كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه در اين موضوع سه قبضه اسلحه گرم كشف و ضبط شده است اظهار داشتند: دو متهم دستگير شده به دليل اختلافات داخلي در ماه فوريه سال جاري به قتل در دو رسانه اعتراف كردند.
به گزارش دنياي 77 ، كهگلياه و بويراحمد به نقل از سايت هاي خبري پليس ، مصطفي با اشاره به اينكه متهمان پس از تحقيق و بازجويي و بازداشت در بازداشتگاه به مراجع قضايي معرفي و روانه زندان شدند ، وي در مورد دادستان ها و قضات گفت: با همكاري دادگستري ، با كساني كه مي خواهند امنيت مردم را به خطر بيندازند ، محاكمات قاطع و قانوني انجام خواهد داد.
انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.