مايكروويو  سامسونگ مدل 402

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

مايكروويو  سامسونگ مدل 402

ظرفيت 40 ليتر
توان 950 وات
رنگ مشكي آينه اي
صفحه نمايش LED
سيستم توزيع سه گانه
داراي 10 سطح قدرت
طراحي آنتي باكتريال محفظه
حالت سازگار با محيط زيست
قابليت گريل
پوشش داخلي سراميكي

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مايكروويو  سامسونگ مدل 402

مايكروويو  سامسونگ مدل 402 https://topfroosh.com/shop/مايكروويو-سامسونگ-مدل-402/ https://topfroosh.com/shop/مايكروويو-سامسونگ-مدل-402/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Fri, 05 Mar 2021 19:13:32 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1181

ظرفيت 40 ليتر
توان 950 وات
رنگ مشكي آينه اي
صفحه نمايش LED
سيستم توزيع سه گانه
داراي 10 سطح قدرت
طراحي آنتي باكتريال محفظه
حالت سازگار با محيط زيست
قابليت گريل
پوشش داخلي سراميكي

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مايكروويو  سامسونگ مدل 402

 

مايكروويو  سامسونگ مدل 402

مايكروفر سامسونگ مدل 402  داراي در ايينه اي و كيفيت بالا و خوبي را برخوردار است. از انجايي كه بسيار خاص است سبب زيبايي بخشيدن به دكور خانه ي شما مي شود. وزن انها  19 كيلوگرم و در ابعاد استاندارد ظرفيتي برابر با 40 ليتر داشته و همراه با روكشي از جنس سراميك بر روي فضاي داخلي براي جلوگيري از ميكروب و پاك كنند گيش سريعتر است. مطمئن بودن در برابر حرارت و همچنين خط و خش و غيره است. وجود چنين روكشي ضمانت مي دهد كه فضاي داخلي مايكروويوتان همواره بهداشتي خواهد بود. صفحه نمايش لمسي و تايمر مخفي هم به اين مدل زيبايي بيشتري داده است.

آشنايي بيشتر با اين محصول سامسونگ

لازم به ذكر است كه استفاده از قابليت ها و روش هايي كه مصرف انرژي را به حداقل برسانند همواره در دستور  كار سامسونگ بوده و در مايكروويو 402 نيز رعايت شده است به صورتي كه اين مايكروويو هزينه هاي برق و انرژي شما را تا حدود 40% پايين مي آورد. به اين ترتيب با خريد مايكروويو سامسونگ مدل 402، غذاها را سريعتر آماده كنيد، نگران سوختگي و يا كم پختگي در آنها نباشيد و همچنين انرژي و برق كمتري را نيز مصرف نماييد. به طور يقين اين مايكروويو دستياري فوق العاده براي شما آشپزان عزيز خواهد بود. توضيحات تكميلي و ساير ويژگي هاي اين مدل برجسته ي سامسونگ را در ادمه مطالعه فرماييد.

راهنماي استفاده از مايكروويو سامسونگ

قبل از استفاده در را ببنديد تا از انرژي مضر به دور باشد. سپس قطعات اضافي را داخل ماكروويو نگذاريد و داخل دستگاه تميز باشد و هيچ گونه مواد مانند گردو غبار نداشته باشد. توجه داشته باشيد كه پس از قرار دادن ظرف و يا خوراكي كه در محفظه قرار مي دهيد درب اين محصول به صورت كامل بسته شود و هيچ آسيبي به درب و يا وسيله ي خارجي كه در محفظه قرار مي دهيد وارد نيايد. دقت كنيد كه لولا، واشر و هر آنكه مربوط به بسته شدن درب است بايد عملكرد خود را به شكل عالي انجام دهند تا پخت‌وپز به صورت كامل و باب ميل شما انجام گيرد. اگر خرابي و يا مشكلي رخ داد براي تعميير سراغ افراد متخصص برويد. سعي كنيد در باره ي ماكروفر سامسونگ تحقيق كرده تا روش كار را بخوبي ياد بگيريد.

در اين صورت غذاي عالي خواهيد داشت. در هنگام استفاده حتماً دستورالعمل هاي ايمني را مورد توجه قرار دهيد تا مشكلي از اين جهت پيش نيايد. لازم است براي دريافت كارايي عالي از اين محصول آن را بر روي مكاني مشخص و صاف قرار دهيد تا عملكرد به بهترين شكل باشد. سامسونگ 402 مخصوص گرم كردن، گريل كردن، يخ زدگي، پختن و همچنين خشك كردن مواد غذايي طراحي شده و اين اعمال را به بهترين شكل براي شما انجام خواهد داد.

دستورالعمل ها و عملكرد محصول

البته اين بخشي از راه را براي شما هموار مي كند. در قسمت اول برنامه را تنظيم مي كنيم تا با توجه به نوع غذا ان را طبخ كنيد. هر يك از گزينه ها  مخصوص پخت يك نوع غذا مثل گوشت،  كيك، ماهي و غيره است. شما با انتخاب هر كدام مي توانيد ان غذاي مورد نظرتان را به نحو احسن بپذيد. در  قسمتي ديگر به شما امكان پخت به ميزان حجم مواد غذايي موجود در محفظه را نشان مي دهد. امكان انتخاب حالت پخت و نوع ماده غذايي كه در محفظه قرار دارد از طريق اين بخش امكان پذير مي باشد. پنل لمسي به كار رفته در اين محصول كمك مي كند تا هر يك از اين حالت ها را به شيوه اي راحت و در كمترين زمان انتخاب نماييد. كسايي كه غذاهاي گريل شده  را دوست دارند مي‌توانند دكمه گريل را انتخاب كرده و اين حالت طبخ را بر روي مواد غذاي موجود در محفظه اعمال نمايند.

امكانات كاربردي در اين محصول سامسونگ

در  بخش ديگر امكان تعيين زمان وجود دارد. فعال كردن حالت Power Level اين امكان را فراهم مي كند تا از قدرت دستگاه براي طبخ استفاده شود. اين حالت مخصوص اوقاتي است كه براي طبخ غذا و يا ماده خوراكي موجود در مايكروويو سامسونگ MG402MADXBB عجله داريد. دكمه مشخص شده در اين بخش امكان متوقف كردن و يا كنسل كردن برنامه انتخابي را به صورت كامل به شما خواهد داد كه در مواقع ضروري براي شما كارايي دارد. لمس دكمه Combi در مواردي مانند گريل و يا يخ زدايي مواد غذايي به شما كمك مي كند.  اما امكان تنظيم ساعت دقيقه و ثانيه زمان پخت و پز وجود دارد. شما با لمس دكمه در اين بخش مي‌توانيد اين عملكرد را فعال كنيد و زمان را تنظيم نماييد.

تكنولوژي Smart cook در اين مايكروفر

لمس دكمه موجود اين امكان را به شما مي دهد كه برنامه انتخابي را تاييد كرده و يا با لمس مجدد آن تغييراتي در زمان و قدرت پخت و پز ايجاد نماييد و پخت گريل و يا يخ زدايي را شروع كنيد. دكمه ي ديگر براي اعمال پخت و يا هر آنچه مورد نظر داريد براي خوراكي هاي موجود در محفظه است. مدل هاي امروزي ماكروفروويوهاي  سامسونگ مجهز به تكنولوژي smart cook هستند.با فشار كليد هوشمند پخت غذاي مورد نظر، ماكروويو غذا را خودكار وزن كرده و دما، رطوبت و زمان لازم براي پخت را تعيين مي‌كند. سيستم توزيع سه گانه گرما TDS ماكروويو سامسونگ غذا را به صورت همگن و يكنواخت گرم و مي‌كند.

ويژگي هاي ديگر اين مايكروويو

ماكروويو سامسونگ داراي كانوكشن، سيستم همرفت هواي گرم است كه غذاهايي كه نياز به پف كردن دارند را مي پزد. از ديگر ويژگي‌هاي ماكروويو سامسونگ : پخت تركيبي، يخ زدايي و بخارپز را مي توان اشاره كرد. لازم به ذكر است كليه محصولات سامسونگ با شرايط ويژه اقساط بلند مدت به فروش مي‌رسد. ماكروويو سامسونگ  MG402MADXBB از بهترين محصولات در ساخت ماكروفر هستند. اين محصول با طراحي زيبا كه برترين كارايي را به شما ارائه مي دهد. داراي دكمه هاي لمسي با تنوع بالا كه كاربرد زيادي به آن بخشيده‌اند و همچنين استفاده از اين محصول را راحت‌تر ساخته است.

 با دكمه‌اي كه در پايين محفظه قرار گرفته است و فشار دادن آن مي‌توانيد درب مايكروفر سامسونگ 402 را باز كنيد و به فضاي داخلي دسترسي داشته باشيد. جنس محفظه‌ي داخلي از سراميك است كه دچار ساييدگي نمي شود. شما مي‌توانيد براي طولاني مدت از سطح صاف و صيقلي محفظه‌ي داخلي استفاده نماييد. در اين شرايط تميز نگه داشتن محفظه نيز بسيار راحت خواهد بود و اثار چربي و مواد آلوده كننده بر روي سراميك باقي نخواهد ماند. حداكثر توان مايكروفر 402 سامسونگ برابر 950 وات مي‌باشد. اين ميزان توان امكان آماده سازي و پخت مواد غذايي را در كمترين زمان و عالي‌ترين كارايي فراهم خواهد ساخت. ميزان توان مايكروفر را در ميان 10 سطح تعيين شده، تنظيم نماييد.

زمان لازم براي پخت و پز در مايكروفر

حداكثر زمان پخت و پز در اين محصول برابر نود و نه دقيقه كه اين زمان با توجه به برنامه‌ي انتخاب تغيير خواهدن كرد و شما نيز مي‌توانيد پس از انتخاب برنامه‌ي پخت مورد نظر اين زمان را تغيير دهيد. مايكروويو سامسونگ 402 به سيستم توزيع Triple Distribution System مجهز شده است. اين قابليت گرما را از تمام جهات توزيع خواهد كرد و به تمام بخش‌هاي محفظه خواهد رساند. اين امر سبب مي‌شود پخت به صورت كامل انجام گيرد و شاهد پخت كامل خوراكي ها خواهيم بود. اگر مدت زمان پخت غذا را نمي توانيد حدس بزنيد و درجه‌ي حرارت را براي پخت كامل نتوانيد به صورت كامل حدس بزنيد در اين شرايط خود محصول به كمك شما مي ايد.

منوي خودكار را انتخاب نماييد تا غذاي شما به بهترين نحو آماده گردد و به شما تحويل داده شود. مايكروويو 402 سامسونگ به قابليت Eco مجهز شده است كه امكان صرفه‌جويي در مصرف انرژي را به ميزان 40 درصد امكان پذير مي‌سازد. حالت پخت گريل از قابليت‌هاي خوب است كه امكان پخت خوراكي‌ها را به صورت كبابي برايتان فراهم مي‌كند. مايكروفر  سامسونگ 402 داراي ظرفيت 40 ليتر مي‌باشد كه شما مي‌توانيد انواع مواد غذايي را با حجم بالا توسط اين محصول آماده نماييد. براي سرعت بخشيدن به آشپزي و لذت بدن از آن وجود لوازم مختلف براي پخت و پز يكي از روش هاي موجود مي‌باشد.

پخت غذاهاي متنوع با مايكروويو اين مدل

 مايكروويو يكي از گزينه‌هايي است كه امكان آماده سازي انواع برنج، پاستا، پيتزا، انواع گوشت‌ها، پاپ كرن و غيره را فراهم مي‌كند. مايكروويو سامسونگ 402 از جمله مدل‌هاي روميزي است و وجود آن در آشپزخانه بر روي زيبايي و لوكس شدن فضاي شما تاثير مثبت خواهد گذاشت. نوع نمايشگر اين محصول LED مي‌باشد كه به صورت كامل اطلاعات پخت را نشان خواهد داد و كيفيت بالايي را از خود نشان مي‌دهد. دكمه‌هاي موجود بر روي بدنه و قرار گرفته در سمت راست محصول به صورت لمسي مي‌باشند و امكان استفاده‌ي راحت و سريع و انتخاب برنامه‌ها را براي شما فراهم خواهند كرد. تنها دكمه‌ي فيزيكي موجود مخصوص باز شدن درب مي‌باشد كه در قسمت پاييني پنل لمسي قرار گرفته است.

طراحي و حجم مايكروفر 402

درب به سمت چپ باز خواهد شد، باز شدن آن به صورت كامل، اين امكان را به شما مي‌دهد تا انواع ظرف‌ها را به راحتي در محفظه قرار دهيد. ميزان حجم مايكروويو 402 سامسونگ برابر 40 ليتر مي‌باشد كه اين حجم امكان پخت خوراكي را براي خانواده‌اي متوسط و يا تقريبا بزرگ را فراهم مي‌كند. طراحي اين مدل به Luxurious Black Mirror موسوم است كه شبيه به آينه صاف و صيقلي و خوش تراش مي‌باشد. بخش توزيع مايكروويو نيز از نوع Turntable است كه كيفيت عالي را براي هميشه در اختيار شما قرار مي‌دهد. جنس محفظه‌ي داخلي از سراميك مي‌باشد و علاوه بر ارائه‌ي كيفيت بالاتر به صورت كامل تر و سريع تر تميز خواهد شد.

با اين تفاسير طراحي مايكروويو سامسونگ 402 به حدي زيبا و كاربردي است كه سليقه و رضايت شما را به صورت كامل جلب كند. تمامي مايكروفرها توانايي پخت انواع غذاها را دارند اما روش پخت غذاها دليل ايجاد تفاوت و برتري در ميان آنها است.

اگاهي از قيمت ها

جهت اطلاع از قيمت ماكروويو سامسونگ مدل 402 و خريد به سايت اينترنتي ما در تاپ فروش مراجعه كنيد.

 

منبع سايت تاپ فروش بانه :
مايكروويو  سامسونگ مدل 402

https://topfroosh.com/shop/مايكروويو-سامسونگ-مدل-402/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.