كولر گازي 30000 اجنرال

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

كولر گازي 30000 اجنرال

اقلام همراه كولر گازي 30000 اجنرال: كابل هاي اتصال، كنترل از راه دور، باطري مخصوص كنترل، دفترچه تلفن، 5متر لوله رفت و برگشت.

شناسه كالا: 2800000152390
كشور سازنده : ژاپن
شركت سازنده : Ogeneral
كشور منتاژ كننده : تايلند
سال ساخت : 2020 ميلادي

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 اجنرال

كولر گازي 30000 اجنرال https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-اجنرال-اينورتر-بانه/ https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-اجنرال-اينورتر-بانه/#respond پشتيباني بانه انتخاب Fri, 06 Nov 2020 15:13:19 0000 https://banehentekhab.com/?post_type=product&p=105

اقلام همراه كولر گازي 30000 اجنرال: كابل هاي اتصال، كنترل از راه دور، باطري مخصوص كنترل، دفترچه تلفن، 5متر لوله رفت و برگشت.

شناسه كالا: 2800000152390
كشور سازنده : ژاپن
شركت سازنده : Ogeneral
كشور منتاژ كننده : تايلند
سال ساخت : 2020 ميلادي

منبع سايت بانه انتخاب:
كولر گازي 30000 اجنرال

كولر گازي اجنرال 30000قيمت اصلي كولر گازي اجنرال 30000

معرفي كولر گازي 30000 اجنرال و نحوه خريد در بانه

اگر قصد داريد در خصوص قيمت كولر گازي 30000 اجنرال اطلاعات كاملي را دريافت كنيد مي توانيد در اين مقاله با ما همراه باشيد. همان طور كه مي دانيد كولر هاي گازي شركت اجنرال داراي محبوبيت بسيار زيادي در ايران مي باشند و اين محبوبيت را نيز مديون كيفيت و كارايي بسيار بالاي محصولات خود مي دانند. به طور معمول محصولات شركت اجنرال در دو دسته سرمايشي و گرمايشي تقسيم بندي شده و در ظرفيت هاي مختلفي  وارد بازار شده اند.

در اين مقاله ما قصد داريم ظرفيت دستگاه 30000 اجنرال را مورد بررسي قرار دهيم. در ابتدا سعي مي كنيم اطلاعات تكميلي و بسيار مهمي از كولرگازي 30 هزار اجنرال در اختيار شما قرار دهيم تا بتوانيد به خوبي با سياست قيمت گذاري و نحوه استفاده از اين محصول آشنا شويد. بي شك موارد مهمي در اين مقاله قرار گرفته است كه نياز به بررسي و دقت بسيار بالايي دارد.

كمي در خصوص كولرگازي 30 هزار اجنرال بيشتر بدانيم!

اين مدل كولر گازي اجنرال يكي از محصولات كم مصرف اين شركت ژاپني مي باشد كه توانسته است برچسب انرژي A را دريافت نمايد. از اين رو اين محصول به يكي از محصولات بسيار كم مصرف شركت اجنرال تبديل شده و قيمت نهايي آن نيز در مقايسه با ساير برند هاي مشابه بسيار منحصر به فرد و مناسب مي باشد.

چنانچه قصد  راه اندازي سيستم تهويه مطبوع در خانه و يا محل كار خود را داريد، بي شك انتخاب اين محصول مي تواند بسيار بسيار مورد قبول واقع گردد زيرا علاوه بر كيفيت بالاي توليد، قيمت تمام شده مناسبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

قيمت كولر گازي اجنرال 30000بهترين قيمت كولر مدل 30000 اجنرال

كولرگازي 30000 شركت اجنرال براي چه متراژي مناسب است؟

اين محصول در مدل هاي متنوع اي مانند ديواري، پنجره اي و …. با بالاترين كيفيت و به روز ترين تكنولوژي روز دنيا در كشور ژاپن توليد مي شود و جهت تهويه اتاق و سالن هايي با متراژ حدودا 100 متر بسيار بسيار مناسب است. از اين رو همان طور كه اشاره نموديم اين محصول داراي كيفيت انرژي مطلوبي بوده و براي آن دسته از مصرف كنندگاني مناسب است كه قصد دارند بالاترين راندمان را در مصرفي پايين داشته باشند.

برد اينورتر يا همان دي سي اينورتر چيست؟

يكي ديگر از مزيت هاي استفاده از اين محصول كه در نهايت منجر به كاهش مصرف برق مي گردد وجود برد اينورتر يا دي سي اينورتر است. اما اين برد چگونه مي تواند باعث كاهش بسيار بالاي مصرصف برق شود؟ توجه داشه باشيد كه برد اينورتر در حالت كلي فرمان لازم را براي خاموش شدن كمپرسور ارسال نمي كند و كمپرسور در همان حالت اصلي خود بدون مصرف برق به خوبي كار مي كند و عملا ديگر نيازي به خاموش شدن دستگاه نمي باشد.

اين مزيت در كولرگازي 30هزار اجنرال باعث مي شود تا ميزان مصرف برق به حداقل مقدار ممكن خود برسد و از اين رو هزينه هاي سرسام آور برق نيز كاهش يابد.

قيمت كولر گازي اجنرال 30000بهترين قيمت دستگاه كولر 30000 اجنرال

ويژگي هاي كمپرسور دستگاه كولر 30 هزار اجنرال

يكي از برجسته ترين مشخصاتي كه سبب جلب توجه در اين كولر گازي شده است وجود يك كمپرسور پرقدرت و بادوام مي باشد كه در عين حال هنگام روشن بودن صداي بسيار كمي از خود توليد ميكند كه قابل احساس نمي باشد. كمپرسورها معمولا با گذر زمان فرسوده شده و نياز به تعمير و يا تعويض خواهند داشت كه اين مشكل در اثر استفاده طولاني مدت اتفاق خواهد افتاد.

خوشبختانه كمپرسور كولر گازي 30000 اجنرال از لحاظ فني به طرز ماهرانه اي طراحي و توليد شده است كه در اثر استفاده طولاني مدت نيز قدرت و توان خود را حفظ نموده و در مقايسه با ساير محصولات كمتر نياز به تعمير پيدا ميكنند.

آشنايي با فيلتر پلاس مستر آيونايزر Plasmaster Ionizer

وجود فيلتر تصفيه كننده هوا يكي از بارزترين مشخصه هاي دستگاه كولر اجنرال 30000 مي باشد كه باعث شده است اين محصول را به صدر جايگاه صنعت كولر گازي بكشاند.

فيلتر پلاس متشكل از 3 ميليون يون مي باشد كه هواي محيط را عاري از هر گونه ميكروب و عوامل بيماري زاي محيطي مي گرداند كه با هدايت اين هوا در 4 جهت اصلي ميتوان هواي اتاق را بطور كامل ميكروب زدايي و پاكسازي نمود. هدايت هواي 4 جهته توسط پره هاي مخصوص كه در پنل داخلي تعبيه شده است انجام ميگيرد كه خوشبختانه اين كولرگازي اجنرال از اين ويژگي منحصر به فرد نيز بهره مند گرديده است.

در هنگام خريد كولرگازي بايد چه نكاتي توجه كنيم؟

براي خريد كولرگازي نياز است يك سري نكات فني و اقتصادي را مورد توجه قرار داد كه در اين قسمت سعي مي كنيم به معرفي و بررسي اين موارد بپردازيم تا شما بتوانيد محصولي را انتخاب بكنيد كه همواره جوابگوي نياز شما باشد چراكه در صورتي كه اگر نتوانيد در انتخاب كولرگازي دقت لازم را داشته باشيد در نهايت دچار مشكلات ناشي از عدم انتخاب صحيح خواهيد بود كه اين موضوع مي تواند در اينده بر روي وقت و هزينه شما تاثير بسيار زيادي داشته باشد.

براي جلوگيري از بروز چنين مواردي و مشكلات مشابه توصيه ها و نكات زير را در هنگام خريد همواره در اولويت خود قرار دهيد. حال 5 تا از مهمترين و كاربردي ترين نكات را معرفي ميكنيم.

  • سعي شود كولرگازي انتخابي شما جزو سيستمهاي كم مصرف و يا در صورت امكان اينورتر دارباشد تا متحمل هزينه گزاف مصرف برق نشويد.
  • حتما از يك كولرگازي زيبا و متناسب با دكوراسيون داخلي منزل خود استفاده كنيد تا ساليان سال بتوانيد از آن به عنوان يك عنصر دكوراتيو نيز استفاده كنيد.
  • سيستمي انتخاب كنيد كه از نظر ظرفيت و قدرت سرمايش و گرمايش متناسب با مساحت مورد استفاده شما باشد تا با كمترين استفاده از كولرگازي هواي خنك بيشتري داشته باشيد.
  • جهت استفاده بهتر و كاربردي تر ميتوانيد از دفترچه راهنماي كولر گازي استفاده كنيد كه براي استفاده از تمامي آپشنهاي آن توضيحات لازم داده شده است.
  • امروزه تمامي برند هاي دنيا به دنبال اين هستند تا بتوانند محصولات حرفه اي خود را با سطح انرژي بسيار پاييني تويد كنند. از اين رو همواره به دنبال محصولاتي باشيد كه سطح انرژي آن ها بسيار پايين است تا از لحاظ اقتصادي نيز براي شما مناسب باشند.
  • ميزان كاهش مصرف برق در كولر هاي گازي 30 هزار چقدر است؟

    همان طور كه مشاهده نموديد با توجه به وجود برد اينورتر مي توان شاهد كاهش مقدار زيادي از مصرف برق بود و اين ميزان مي تواند به حدود 60 درصد نيز كاهش پيدا كند. اما در حالت كلي چنانچه دستگاه شما از خاصيت اسكن هوشمند نيز برخوردار باشد، به ميزان 13 درصد مي تواند بر كاهش مصرف برق تاثير بگذارد و اين بدان معنا است كه در حالت كلي استفاده از اين محصول مي تواند حدود 73 درصد  در كاهش مصرف برق موثر واقع شود.

    گاز r410a كولر گازي اجنرال

    بررسي و نحوه استفاده از گاز مبرد R410A در كولر هاي گازي اجنرال

    استفاده از گاز مبرد R410A در سري هاي جديد كولرگازي اجنرال منجر به افزايش كارايي و توان دستگاه شده است و به لطف اين تكنولوژي دستگاه شما قادر است حرارت بيشتري را جذب و رها كند اما اين موضوع يعني چه؟

    اين موضوع بدان معنا است كه كمپرسور مدل 30000 اجنرال مي تواند هواي خنك تري را به درون فضاي داخلي محيط كار و يا منزل شما بفرستد. همچنين فرسودگي دستگاه شما نيز در اثر گرمايش بسيار بالا كاهش مي يابد.

    كولرگازي 30000 اجنرالراهنماي خريد كولر كم مصرف 30000 اجنرال در بانه

    وجود گاز R22 مخرب در مدل هاي پيشين!

    متاسفانه در مدل هاي قبلي كولرهاي گازي شركت اجنرال از گاز R22 استفاده مي شد به نوعي كه كمپرسور ها در اين محصول با فشار بسيار بالاتري فعاليت خود را ادامه مي دادند و همچنين مقاومت كنترل گرماي توليد شده در خود كمپرسور را نيز نداشتند و اين موضوع سبب مي شد تا آسيبات جدي اي به دستگاه وارد شود.اين در حالي است كه در جديد ترين مدل كولرگازي اجنرال كم مصرف احتمال ترك برداشتن يا سوختن كمپرسور خيلي كمتر از گذشته شده است.

    قيمت كولرگازي 30000 اجنرال چقدر است؟

    ما در فروشگاه اينترنتي بانه انتخاب با تضمين كيفيت و قيمت انواع محصولات سرمايشي و گرمايشي اين نويد را به شما عزيزان خواهيم داد كه كيفيت را به هيچ عنوان قرباني قيمت نخواهيم كرد و با بررسي اين صفحه مي توانيد به خوبي اطلاعات تكميلي اين محصول را به دست آوريد.

    سيستم اسمارت در كولر هاي گازي اجنرال چيست؟

    يكي از عوامل بسيار مهم در تعيين قيمت كولر گازي 30000 اجنرال ، استفاده از حالت اسمارت است اما اين ويژگي در حالت كلي چطور مي تواند مفيد واقع شود؟ جالب است بدانيد اين تكنولوژي با استفاده از اشعه ماوراي بنفش مي تواند دماي بدن افراد حاظر در آن محيط را به خوبي كنترل نمايد!

    چنانچه فردي وارد اتاق شود مي تواند به خوبي دماي خود را افزايش داده و به خنك سازي محيط كمك كند و بالعكس. اما اين محصول با تنظيم جهت پرتاب باد و نيز تنظيم دور فن در هر 20 دقيقه باعث كاهش 13 درصدي مصرف انرژي مي‌شود!

    انتخاب كولر گازي بر اساس مساحت در دسترس

    يكي از مهم ترين سوالاتي كه اكثر كاربران و خريداران محصولات سرمايشي و گرمايشي از خود مي پرسند اين است كه اين محصول براي چه فضايي مناسب است؟ براي دريافت پاسخ سوال خود لطفا با ما همراه باشيد.

    •  كولر گازي 9000 اجنرال مي تواند براي يك اتاق 12 متري كاملا مناسب باشد.
    • كولر گازي 12000 اجنرال مي تواند براي يك اتاق 18 متري بسيار مناسب باشد.
    • كولر گازي 18000 اجنرال مي تواند براي اتاق هايي با فضاي ميانگين 18 الي 30 متري كاملا مناسب باشد.
    • كولر گازي 24000 اجنرال مي تواند براي يك هال بسيار بزرگ تا حدود 70 متر مناسب باشد و به راحتي مي تواند فضاي اين محل را در فصل زمستان، گرم و در فصل تابستان، سرد كند.
    • تهيه و خريد كولرگازي 30000 اجنرال مي تواند براي فضاهايي با حداكثر اندازه 110 متر بسيار مناسب باشد.
    • تهيه و خريد كولر گازي 36000 اجنرال مي تواند فضايي را تا ميزان 130 متر كاملا خنك كند، توجه داشته باشيد كه اين توان، از آخرين توان هاي موجود در مدل هاي ديواري دو تكه است.

    اين اعداد و ارقام را همواره در ذهن خود ثبت كنيد تا بتوانيد در مواقع لزوم از آن ها استفاده كنيد زيرا بررسي و خواست اين موضوع بسيار بسيار مهم و كليشه اي مي باشد

    جمع بندي مقاله قيمت كولرگازي 30000 اجنرال

    همان طور كه در اين مقاله مشاهده نموديد ما به خوبي توانستيم علاوه بر شناخت كلي از كولر 30000 اجنرال در خصوص قيمت و نحوه تهيه اين محصول نيز اطلاعات كاملي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم از اين رو چنانچه قصد داريد اطلاعات تكميلي بهتري را دريافت كنيد مي توانيد با ما در تماس باشيد.

    همچنين خريد از بانه مي تواند ضمن تضمين اصالت محصول كيفيت بسيار قابل قبولي را در اختيار شما قرار دهد.

     

    توضيحات ساخت

    • شناسه كالا: 2800000152390
    • كشور سازنده :ژاپن
    • كشور منتاژ كننده :تايلند
    • سال ساخت :2020 ميلادي
    • فروشگاه عرضه كننده : بانه انتخاب

    منبع سايت بانه انتخاب:
    كولر گازي 30000 اجنرال

    https://banehentekhab.com/product/كولر-گازي-30000-اجنرال-اينورتر-بانه/feed/ 0

    منبع :بانه انتخاب
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.