اسرار بازاريابي چند سطح – مفهوم شماره 2 – داستان خانوادگي

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

اسرار بازاريابي چند سطح – مفهوم شماره 2 – داستان خانوادگي

اسرار بازاريابي چند سطح – مفهوم شماره 2 – داستان خانوادگي

يكي از بهترين موارد در مورد بازاريابي چند سطحي ، ايجاد داستان هرم است كه در آن افرادي كه در رده پايين هستند ، مي توانند مردم را در بالاي صفحه به عنوان خط پايين مورد ضرب و شتم قرار دهند. اين نشان مي دهد كه اين نوع مشاغل ارتباطي به وضعيت ندارد و ثابت …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.