از بي‌حمايتي، دختران ورزشكار خوزستاني بي‌انگيزه شده‌اند

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

از بي‌حمايتي، دختران ورزشكار خوزستاني بي‌انگيزه شده‌اند

دنياي 77 / خوزستان معاون وزير ورزش و امور جوانان خوزستان با انتقاد و انتقاد از حاميان مالي و دستگاه هاي استان به دليل عدم حمايت از ورزش بانوان در استان ، گفت: سكينه ناصري مقدم در مصاحبه با دنياي 77 گفت كه زنان مشكلات بيشتري نسبت به مردان در ورزش دارند ، ما حمايت …

از بي‌حمايتي، دختران ورزشكار خوزستاني بي‌انگيزه شده‌اند https://d77.ir/از-بي‌حمايتي،-دختران-ورزشكار-خوزستان/ دنياي 77 Fri, 16 Jul 2021 22:14:46 0000 استاني https://d77.ir/از-بي‌حمايتي،-دختران-ورزشكار-خوزستان/ دنياي 77 / خوزستان معاون وزير ورزش و امور جوانان خوزستان با انتقاد و انتقاد از حاميان مالي و دستگاه هاي استان به دليل عدم حمايت از ورزش بانوان در استان ، گفت: سكينه ناصري مقدم در مصاحبه با دنياي 77 گفت كه زنان مشكلات بيشتري نسبت به مردان در ورزش دارند ، ما حمايت …

دنياي 77 / خوزستان معاون وزير ورزش و امور جوانان خوزستان با انتقاد و انتقاد از حاميان مالي و دستگاه هاي استان به دليل عدم حمايت از ورزش بانوان در استان ، گفت:

سكينه ناصري مقدم در مصاحبه با دنياي 77 گفت كه زنان مشكلات بيشتري نسبت به مردان در ورزش دارند ، ما حمايت نمي كنيم و در بيشتر موارد زنان در ورزش مشكل دارند.

وي گفت: “اين وضعيت تا زمان حضور جدي اسپانسرها در ورزش بانوان ما وجود ندارد.” برگشت داده شد ، و اين واقعاً جاي تأسف دارد كه خوزستان ديگر تيمي در ليگ برتر ندارد.

معاون وزير ورزش و جوانان خوزستان گفت: چرا وقتي خوزستان سرشار از استعداد و پتانسيل است نبايد باشگاه هاي فولادي يا شركت هاي ملي نفت و حفاري براي تشكيل تيم در فوتبال بانوان پيش بروند؟ اين همان چيزي است كه دختران ما را مجبور مي كند به استان هاي ديگر بروند يا به دلايلي نمي توانند در تيم هاي ديگر بازي كنند ، علي رغم داشتن استعداد زياد ، مي توانند در خانه بمانند.

وي با اشاره به مشكلات ديگر بخش هاي گروه بانوان ، افزود: ما قهرمانان جهان و آسيا را در ushu داريم اما دختران ما نمي توانند در ليگ برتر شركت كنند. در موارد مختلف سهم خوزستان در ليگ هاي برتر زنان 13 درصد است كه دختران ما احتمالاً 50 درصد در فوتسال هستند. حتي دختران ما با هزينه بسيار كمي در فوتسال فعاليت مي كنند.

ناصري مقدم مي گويد: در دسته دوم فوتسال بانوان ، خوزستان داراي دو تيم با مشكلات مالي است. در صورت عدم اين حمايت ، دختران ورزشكار خوجستاني در اكثر شاخه ها بدون وقفه تبديل شده اند. اداره كل ورزش و جوانان تا آنجا كه ممكن است حمايت كرده و ارگان ها و دستگاه هاي استان بايد پيش روند و از ورزش خوزستان حمايت كنند.

وي گفت: اگر حمايت كنيم ، قول مي دهم كه تعداد زنان خوجستاني شركت كننده در پارالمپيك و المپيك ، آسيا و پاراآسيايي حتي بيشتر شود.

معاون زن اداره كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: “متأسفانه در استان ما هيچ مكان ورزشي مناسبي به ويژه براي ورزش بانوان وجود ندارد.” دختران ما مورد آزار قرار گرفته اند و به آنها نگاه نكرده اند. ما بارها به اين موارد اشاره كرده ايم ، اما متأسفانه زنان ما هنوز با اين مشكل روبرو هستند ، اگرچه اگر جايگاه ويژه خود را داشته باشند ، مي توانند مهارت هاي خود را يك بار براي هميشه نشان دهند و تعداد مدال آوران خوزستان را در زمينه هاي مختلف افزايش دهند. بنابراين بايد تلاش شود تا با حمايت هاي لازم و به موقع ، مشاركت زنان در موفقيت ورزش خوزستان افزايش يابد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.