هندي‌ها محموله‌هاي گران LNG را پس دادند

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

هندي‌ها محموله‌هاي گران LNG را پس دادند

Petronet ، بزرگترين واردكننده گاز هند ، گفت كه برخي از مشتريان آن واردات محموله هاي گاز طبيعي مايع (LNG) را به دليل قيمت بالا به تعويق انداخته اند. به گزارش دنياي 77 ، مديرعامل Petronet LNG EK Singh در يك كنفرانس خبري گفت: “برخي از خريداران خريدهاي خود را كاهش داده و برنامه حمل …

هندي‌ها محموله‌هاي گران LNG را پس دادند https://d77.ir/هندي‌ها-محموله‌هاي-گران-lng-را-پس-دادند/ دنياي 77 Sun, 15 Aug 2021 00:53:49 0000 اقتصاد و مالي https://d77.ir/هندي‌ها-محموله‌هاي-گران-lng-را-پس-دادند/ Petronet ، بزرگترين واردكننده گاز هند ، گفت كه برخي از مشتريان آن واردات محموله هاي گاز طبيعي مايع (LNG) را به دليل قيمت بالا به تعويق انداخته اند. به گزارش دنياي 77 ، مديرعامل Petronet LNG EK Singh در يك كنفرانس خبري گفت: “برخي از خريداران خريدهاي خود را كاهش داده و برنامه حمل …

Petronet ، بزرگترين واردكننده گاز هند ، گفت كه برخي از مشتريان آن واردات محموله هاي گاز طبيعي مايع (LNG) را به دليل قيمت بالا به تعويق انداخته اند.

به گزارش دنياي 77 ، مديرعامل Petronet LNG EK Singh در يك كنفرانس خبري گفت: “برخي از خريداران خريدهاي خود را كاهش داده و برنامه حمل و نقل خود را تغيير داده اند.” هزينه بالاي يك محموله LNG ثابت نيست و هند بايد يك قرارداد بلند مدت امضا كند.

Petronet با خريد سالانه 5.5 ميليون تن LNG از قطر و 1.44 ميليون تن LNG از پروژه Exxon Gorgon در استراليا موافقت كرده است.

قيمت يك محموله LNG در بازار آسيا حدود 1 دلار براي هر MMBTU است ، در حالي كه عرضه در يك قرارداد بلند مدت حدود 10 MMBTU است.

مدير عامل شركت Petronet مي گويد: “اگر قيمت هر MMBTU به 10 10 برسد ، بخش برق هند مصرف LNG آن را كاهش مي دهد.”

هند قصد دارد سهم LNG خود را در سبد سوخت خود از 6.2 درصد فعلي به 15 درصد براي كاهش انتشار كربن افزايش دهد. همچنين قصد دارد از هيدروژن در برخي مناطق استفاده كند.

سينگ گفت ، استفاده از هيدروژن در كوتاه مدت بر تقاضاي LNG تأثير نخواهد گذاشت. در حال حاضر هزينه توليد هيدروژن بسيار بيشتر است و حمل و نقل و توزيع آن يك چالش است. هيدروژن يك سوخت نوظهور و LNG يك سوخت رايج است.

هند با استفاده از گاز خنك در حمل و نقل براي كاهش مصرف گازوئيل موافقت كرده است.

به گزارش رويترز ، سينگ ، كه شركتش قصد دارد در چهار تا پنج سال آينده 1000 ايستگاه توزيع LNG بسازد ، اميدوار است هند از مدل چين پيروي كند زيرا ناوگان عظيم كاميون هاي آن از ديزل به LNG تغيير مي كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.