تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده

به خبرنامه جامع تخصصي لوازم خانگي و آشپزخانه خوش آمديد

تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ايواره ، “سيد جواد ساداتي نژاد” وزير جهاد كشاورزي امروز (پنجشنبه 15 آنلاين) به مناسبت روز ملي مهاجران ، در جمع مردم ساوه و زرنديه و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني گفت: و اين عشاير ، و در اين راستا ، رئيس جمهور دستور داد كه خلاصه نهايي و …

منبع: خبرگذاري ايواره
تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده

تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده https://evarah.ir/2021/10/تعيين-تكليف-احياي-جهاد-سازندگي-تا-۲۰-رو/ Thu, 07 Oct 2021 12:44:13 0000 عمومي https://evarah.ir/2021/10/تعيين-تكليف-احياي-جهاد-سازندگي-تا-۲۰-رو/

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ايواره ، “سيد جواد ساداتي نژاد” وزير جهاد كشاورزي امروز (پنجشنبه 15 آنلاين) به مناسبت روز ملي مهاجران ، در جمع مردم ساوه و زرنديه و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني گفت: و اين عشاير ، و در اين راستا ، رئيس جمهور دستور داد كه خلاصه نهايي و …

منبع: خبرگذاري ايواره
تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ايواره ،

“سيد جواد ساداتي نژاد” وزير جهاد كشاورزي امروز (پنجشنبه 15 آنلاين) به مناسبت روز ملي مهاجران ، در جمع مردم ساوه و زرنديه و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني گفت: و اين عشاير ، و در اين راستا ، رئيس جمهور دستور داد كه خلاصه نهايي و انتصاب ظرف 20 روز آينده انجام شود.

ساداتي نژاد افزود: رسيدگي به اقشار محروم جامعه به ويژه روستاييان و عشاير يكي از برنامه هاي كاري دولت سيزدهم است و عمده ترين بخش سفرهاي استاني ما سرپيچي از اين بخشها است.

وي ادامه داد: احياي وزارت جهاد سازندگي مورد تاكيد دولت و رياست جمهوري است ، زيرا پس از ادغام دو وزارتخانه سابق و تشكيل وزارت جهاد كشاورزي ، روستاييان ما گيج و ناتوان بودند و در نهايت تمركز اصلي روستا و عشاير توليد بود. “

وزير جهاد كشاورزي گفت: موضوع اصلي دولت تمركز بر اقتصاد روستايي و عشايري است و اگر از اين مسائل چشم پوشي كنيم ، شاهد مهاجرت و تخليه روستاها از مردم خواهيم بود و بيشتر مهاجران در شهرها به حاشيه رانده مي شوند. و پول زيادي خرج كنيد. دولت تحميل مي كند ؛ بنابراين ، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد مراقبت از اين گروه ها و حمايت از توليد در روستاها است.

وي گفت: با تشكيل وزارت جهاد سازندگي ، روستاها احيا مي شوند و شاهد رونق فوق العاده اي در زمينه هاي توليد ، كشاورزي و دامداري خواهيم بود.

وي گفت: عشاير ذخيره انقلاب و ضامن تامين و توليد نيازهاي كشور به ويژه در زمينه پروتئين و لبنيات هستند. ما همچنين بايد با افتخار به بخش دامداري و كشاورزي يارانه دهيم تا امنيت غذايي مناسب را بدون نياز به ديگران تضمين كنيم.

ساداتي نژاد گفت: كشاورزان و دامداران حتي در توليد قدرت ملي نقش دارند ، زيرا يكي از مولفه هاي قدرت داشتن حمايت غذايي قابل اعتماد است و عشاير و كشاورزان هميشه به عنوان بخشي از اقتدار جمهوري اسلامي و ما اميدواريم كه توجه بيشتري به احياي وزارت ساختمان آنها اعمال شود.

وي گفت: در دولت سيزدهم براي افزايش وام نسبت به عشاير و دهقانان گام برمي داريم.

وزير جهاد كشاورزي در خصوص خواسته هاي عشاير منطقه زرنديه گفت: براي رفع مشكلات آموزش و پرورش 14 منطقه عشايري زرنديه و همچنين تقويت اينترنت و شبكه تلفن همراه با وزراي مربوطه صحبت خواهم كرد.

وي بيان كرد: موضوع گازرساني به مناطق عشايري و روستاهاي منطقه زرنديه نيز از عوامل انگيزشي و رفاهي است و در جلسه بعدي هيات دولت گزارشي از اين وضعيت ارائه مي كنم. با مشورت وزير راه و شهرسازي بايد اين موضوع را پيگيري كنيم.

ساداتي نژاد در مورد درخواست ديگر عشاير در خصوص سهميه كم نهاده هاي دامي گفت: ما توزيع نهاده ها را به عنوان راه حل اين جلسه دنبال مي كنيم و سعي مي كنيم سطح توزيع نهاده هاي دام سبك و سنگين را در روال قبلي و ارائه سهم مورد نياز. “ما همچنين با قيمت مناسب برنامه ريزي خواهيم كرد.

وزير جهادكشاورزي گفت: شركت پشتيباني امور دام استان مركزي نيز مازاد دام عشاير را با نرخ مصوب خريداري مي كند و اگر عشاير در نگهداري دام مشكل داشته باشند ، مي توان غذاي مورد نياز را به صورت اقساطي در قالب يك قرارداد با اين شركت در استان مركزي. قبول و پرداخت بدهي ها از محل فروش دام هاي خود پس از دوره پرواربندي.

وي در مورد صادرات دام اظهار داشت: برخي از دامها به صورت مرزي به مناطق مرزي قاچاق مي شوند و صادرات دام قبلا ممنوع بود اما براي حل اين مشكل ، مجوز صادرات دام را به شركت پشتيباني امور دام به عنوان مجري ، دغدغه شركت ها داديم. عشاير سالهاست. “شمارش شد.

وي در مورد پيشنهاد نماينده ساوه براي اعطاي سهم نهاده هاي دامي از ابتداي سال به عشاير بدون واسطه ، گفت: اين موضوع را بررسي مي كنيم.

سادات نژاد در مورد عشاير فاقد دفترچه يا افرادي كه سهميه آرد ندارند گفت: “من از رئيس سازمان عشاير ايران مي خواهم كه اين پرونده ها را طبق كد ملي بررسي و تحت پيگرد قرار دهد.”
وي گفت: هدف ما مهاجرت معكوس و بازگشت خانواده هاي روستايي به شهرهايشان است و در اين راستا بايد كساني را كه به روستاها بازگشته اند شناسايي كنيم.
وي در مورد مشكل روستاييان و عشاير با مديريت منابع طبيعي بر سر مالكيت برخي از اراضي گفت: در اكثر روستاها مشكلاتي در مورد مالكيت و زمين هاي بدون سند وجود دارد و اين كه زمينهاي كشاورزي بدون سند هستند يك نقطه ضعف است. بزرگ.
وزير جهاد كشاورزي تاكيد كرد: حل اين مشكل يكي از برنامه هاي محوري دولت سيزدهم است و تلاش مي كنيم تمام زمين هاي كشاورزي به عنوان سند در اين دولت وجود داشته باشد و به درگيري بين منابع پايان دهد. طبيعي و دهقاني يكبار براي هميشه همه با اختصاص زمين هاي كشاورزي “.

وي گفت: اقدامات لازم را براي تسهيل ورود محصولات كشاورزان و عشاير به بازارهاي مصرف انجام خواهيم داد ، زيرا وجود واسطه ها و واسطه ها در حق اين گروه مولد بي انصافي است و با احياي وزارت جهاد ، ساخت و ساز و واگذاري مسائل صنفي و تعاوني در اين زمينه. “من اقدامات عملياتي را انجام خواهم داد.

ساداتي نژاد گفت: بدون حضور و نظر كشاورزان ، دامداران و عشاير هيچ تصميمي نمي گيريم و مطمئناً از حضور نمايندگان آنها در تصميم گيري ها استفاده خواهيم كرد.

منبع: خبرگذاري ايواره
تعيين تكليف احياي جهاد سازندگي تا ۲۰ روز آينده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.