خط انتقال پساب تصفيه خانه فاضلاب اروميه امسال افتتاح مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

فرهاد سرخوش در گفتگو با مههر با بيان اينكه يكي از اهداف ساخت تصفيه خانه اروميه علاوه بر اثرات بهداشتي ، انتقال پسماندهاي پزشكي به مخزن درياچه اروميه است ، افزود: وي ادامه داد: با اجراي اين مسير سالانه 41.1 ميليون متر مكعب پسماند پزشكي به درياچه اروميه منتقل مي شود. در پايان سال آماده …

خط انتقال پساب تصفيه خانه فاضلاب اروميه امسال افتتاح مي شود – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/خط-انتقال-پساب-تصفيه-خانه-فاضلاب-ارومي/ دنياي 77 Thu, 17 Dec 2020 10:25:26 0000 عمومي https://d77.ir/خط-انتقال-پساب-تصفيه-خانه-فاضلاب-ارومي/ فرهاد سرخوش در گفتگو با مههر با بيان اينكه يكي از اهداف ساخت تصفيه خانه اروميه علاوه بر اثرات بهداشتي ، انتقال پسماندهاي پزشكي به مخزن درياچه اروميه است ، افزود: وي ادامه داد: با اجراي اين مسير سالانه 41.1 ميليون متر مكعب پسماند پزشكي به درياچه اروميه منتقل مي شود. در پايان سال آماده …

فرهاد سرخوش در گفتگو با مههر با بيان اينكه يكي از اهداف ساخت تصفيه خانه اروميه علاوه بر اثرات بهداشتي ، انتقال پسماندهاي پزشكي به مخزن درياچه اروميه است ، افزود:

وي ادامه داد: با اجراي اين مسير سالانه 41.1 ميليون متر مكعب پسماند پزشكي به درياچه اروميه منتقل مي شود. در پايان سال آماده بهره برداري است.

رئيس استان ستاد احياي درياچه اروميه چنين گفت مدول سومين پالايشگاه با ظرفيت 600000 متر مكعب در روز براي جمعيت 300 هزار نفري از جمله سيستم SBR از سال 1994 در حال ساخت است ، وي گفت: اين پروژه با 99 درصد پيشرفت در حال اجرا است و امسال به اتمام مي رسد.

وي به اجراي طرح اشاره كرد سرد پروژه احداث غرقاب سازي درياچه اروميه در حاشيه رودخانه گفت: هدف از اجراي اين پروژه است سرد در رودخانه هنگام كنترل ميزان آب گرفته شده از رودخانه مستقر تقاضاي واقعي و آبگرفتگي ، بسته شدن كانال صول از اواخر ماه نوامبر تا اواخر امسال كشت نشده است رديبهشت ماه آينده رودخانه را به درياچه اروميه بريزيد.

سرخوش خاطرنشان كرد: طراحي و اجرا سرد غرقابي درياچه اروميه از سال 2017 در رودخانه در حال انجام است و اين پروژه شامل بهسازي و بازسازي است. سقف وجود ، اصلاح سرد، ساخت سدهاي انحرافي و اجراي آن سرد افسوس تقريباً 85 مورد را اجرا كرده و تحت 21 مورد جديد است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.